Saulės valandos - 20% DARBO DIENOMIS nuo 10-16 val. REZERVACIJOMS į Nugaros ir Viso Kūno masažus Vilniuje ir Kaune

Klientų aptarnavimo taisyklės

 Klientų aptarnavimo taisyklės

Siekdami užtikrinti maloniausią patirtį visiems „SPA SHANTI“ centruose, pageidaujamus/galimus ir visiems prieinamus rezervacijų laikus bei sklandžius Klientų srautus -  UAB „SPA SHANTI“ pateikia šias Klientų aptarnavimo taisyklės SPA centruose:

  1. Vėluojant į SPA procedūrą, vėlavimo laikas yra atimamas iš procedūros trukmės.
  2. Klientui neatvykus ir neperspėjus apie neatvykimą prieš 24 valandas ar kito termino, kuris nurodomas kupone, iki paslaugos suteikimo pradžios, Dovanų kuponas anuliuojamas ir skaitomas panaudotu, į kitas paslaugas, prekes ar pinigus nekeičiamas, šiuo atveju, atšaukiamos bei tampa negaliojančios, ir kupono pratęsimo sąlygos (žr. Bendrosios dovanų kuponų taisyklės).
  3. Kai paslauga Klientui bus atliekama pagal Dovanų kuponą ar pagal turimą Sveikatos draudimą, atvykus Klientas turi pateikti administratorei kuponą prieš paslaugos suteikimą, o turint sveikatos draudimo kortelę, reikės pateikti asmens tapatybės dokumentą.
  4. Klientui atliekant rezervaciją dviems ir daugiau asmenų imamas paslaugos rezervacijos avansas 50 % (penkiasdešimt procentų) paslaugos vertės, kuris atliekamas pavedimu arba apmokėjimu SPA centre, užsakymas turi būti pateiktas raštu el. paštu ir gautas SPA centro patvirtinimas.
    • 4.1. Atšaukus, arba nepranešus apie neatvykimą likus mažiau nei 72 val. iki SPA paslaugos suteikimo, 50 % avansas yra negrąžinamas. 
    • 4.2.Palikdamas avansą, Klientas patvirtino, kad sutiko dėl šių taisyklių.
  5. Klientui atliekant paslaugos rezervaciją didesnei nei dviejų asmenų grupei - už renginį, mergvakarį, bernvakarį, įmonės vakarėlį ir pan.:
    • 5.1. užsakymo metu imamas avansas 100 % (šimtas procentų) sutartam ir fiksuotam dalyvių skaičiui, kuris Klientui atšaukus renginį ar neatvykus sutartam kiekiui dalyvių, yra negrąžinamas, neperkeliamas kitai datai, jokios išimtys nėra ir nebus taikomos. Avansas yra prilyginamas kompensacijai už renginio organizacines išlaidas ir įmonės negautas kitų klientų potencialias rezervacijas.  Taip pat, šiuo atveju negalioja ir netaikoma „prieš 24 valandas” taisyklė pagal 2. punktą.
    • 5.2. Jeigu sumažėjo atvykstančių skaičius, nei sutarta paslaugos užsakymo metu, avansas už neatvykusį asmenį nėra ir nebus grąžinamas, nekeičiamas į kitas prekes ar paslaugas, jokios išimtys nėra ir nebus taikomos. Jeigu dalyvių skaičius padidėjo, nei pirminiame užsakyme, už papildomą asmenį imamas papildomas mokestis.
    • 5.3. Jeigu užsakovas prašo papildomų paslaugų, prekių ar ilgesnio vizito laiko SPA centre nei sutarta bei nurodoma paslaugos užsakyme, už tai mokama papildomai pagal tuo metu galiojančius įkainius, teirautis SPA administracijoje.
  6. "SPA SHANTI turi pilną teisę atsisakyti teikti paslaugą esant ir atvykus neblaiviems klientams, paslaugos mokestis nėra ir nebus grąžinamas, neperkeliamas kitai datai."
  7. Klientui atšaukus savo vizitą SPA centre dėl ligos ar negalavimo:
    • 7.1.kai paliktas avansas ar atliktas pilnas mokėjimas už paslaugą, SPA centrui turi būti pateikti ligą ar sveikatos būklę įrodantys dokumentai: nedarbigumo pažymėjimas, ligos išrašas arba teigamas COVID-19 testas. Tokiu atveju Klientui pinigai gali būti grąžinami užpildžius raštišką PINIGŲ GRAŽINIMO PRAŠYMĄ (formą) ir pateikus ją el. paštu: vilnius@spashanti.lt arba kaunas@spashanti.lt . Patenkinus prašymą, pinigai grąžinami per 30 dienų nuo formos gavimo el. paštu.
    • 7.2. Jeigu Klientas dėl ligos atšaukė vizitą turėdamas Dovanų kuponą, pateikus nedarbingumo pažymėjimą, ligos išrašą ar  kitus įrodančius dokumentus apie sveikatos būklę, kuponas gali būti pratęstas, vadovaujantis Bendrosiomis dovanų kuponų taisyklėmis, priešingu atveju kuponas laikomas panaudotu.
  8. Turint Parnerių paslaugų kuponą ar paslaugos rezervaciją, t.y. kurių pardavėjas ir platintojas yra ne „SPA SHANTI“ (-Partneris), vadovautis Partnerio nurodytomis kupono ir paslaugos panaudojimo taisyklėmis. „SPA SHANTI“ taip pat neatsako už klaidas Partnerio paslaugų aprašymuose, esant paslaugos nesutapimui. 
  9. Aktualios nuorodos: SPA etiketas, Bendrosios dovanų kuponų taisyklės

Linkėdami Jums malonaus laiko ir poilsio,

„SPA SHANTI“ administracija