PAŽYMĖTOMS SAVAITĖS TOP PREKĖMS -15 % NUOLAIDA SU KODU "SVARA15"

Atrask Pita došai tinkamiausią mitybos planą

Ajurveda daug dėmesio skiria taisyklingai mitybai tiek gydant ligas, tiek jų profilaktikai. Skirtingo konstitucinio tipo žmonėms rekomenduoja maitintis skirtingai. Nustatę savo organizmo tipą sužinosite, kokius maisto produktus jums geriausia vartoti, ko derėtų atsisakyti, kokiu metu ir kiek valgyti.

Mityba Pita došai

Pita tipui būdingas vidutinis kūno sudėjimas. Šio tipo žmonės niekada nesiskundžia apetitu, tačiau juos nuolat kankina troškulys. Jų kūno temperatūra kiek aukštesnė nei kitų, rankos ir kojos šiltos. Mėgstami skoniai – saldus, kartus ir aitrus.

Kaip maitintis?

Reikėtų maitintis tris kartus per dieną tuo pačiu laiku, stengtis nepersivalgyti. Jei jaučiate alkį, stiprinkitės dažniau, bet sumažinkite porcijas. Apetitą padės sureguliuoti kartus skonis, tad daugiau valgykite įvairių rūšių lapinių salotų. Privalote nuolat rūpintis maisto ir vandens švara, nes Pita tipo žmonės yra labai jautrūs teršalams. Labiausiai tinka šaltas arba šiltas, bet tik ne karštas maistas. Beje, šio tipo žmonės gali maitintis vegetariškai.

Ką valgyti?

  • Daržovės. Būtina valgyti daug šviežių daržovių. Tinka kopūstai, salierai, agurkai, lapinės daržovės, salotos, grybai, bulvės, aguročiai.
  • Vaisiai. Obuoliai, vyšnios, figos, vynuogės, mangai, moliūgai, apelsinai, kriaušės, ananasai, slyvos, razinos, džiovintos slyvos.
  • Baltymai. Jums labiausiai tinka ankštinėse kultūrose esantys baltymai, taip pat nerauginto pieno produktai. Nevartokite arba mažai vartokite raugintų produktų, kefyro, grietinės, sviesto ir sūrio.
  • Grūdai. Jums tinka kviečiai, ryžiai, miežiai, avižos. Jie gerina virškinimą ir nesunkina skrandžio.
  • Prieskoniai. Kardamonas, kalendros, mėtos, kmynai, šafranas ir ciberžolės.
  • Gėrimai. Tinkamiausia žolelių arbata, retkarčiais galite pasimėgauti vynu.

Ko atsisakyti?

  • Kepto, riebaus, sūraus ir rūgštaus maisto.
  • Alkoholio, kavos ir arbatos, nes visi šie produktai dar labiau didina pitos energiją.
  • Aliejaus ir riebių padažų.
  • Vartoti kuo mažiau burokėlių, morkų, česnakų, svogūnų, ridikėlių, špinatų, pomidorų.
  • Neprinokusių ir rūgščių vaisių.
Back