PAŽYMĖTOMS SAVAITĖS TOP PREKĖMS -15% SU KODU "KVAPAI" TIK IKI 05.16 D.

Karštas ar šaltas vanduo – ką gerti?

Mitas ar tikrovė: šaltas vanduo degina kalorijas? Ajurvedos gydytojas Dr. Ch. Partapas savo paskaitose pabrėžia, kad net ir kambario temperatūros vanduo mums yra per šaltas.

Kas nutinka, kai geriame šaltą vandenį? Šaltas vanduo apsunkina mūsų virškinimą, kraujagyslės susitraukia, o taip reikiamas vanduo organizmo apykaitos procesams sunkiau įsisavinamas. Be to, užkandžiaudami ir gerdami šaltą vandenį, duodame organizmui signalą, virškinimui skirtą energiją nukreipti į organizmo temperatūros  palaikymą, t.y.kūno šildymą, o maistas lieka stovėti skrandyje. Taigi, kaip dėl kalorijų deginimo, anaiptol, šaltas vanduo skatina organizmą išskirti gleives, silpnėja imunitetas, medžiagų apykaita lėtėja.

Kodėl gerti tik šiltą vandenį? Jeigu pradėsime rytą šilto vandens stikline, galima su citrina, organizmas Jums padėkos.

Šiltą vandenį lengviau įsisavina mūsų organizmas, nes jam nereikia išskirti papildomos energijos šaltam vandeniui „apdoroti“ (apšildyti), energija nukreipiama būtent į virškinimą ir nešvaistoma kitur. Apykaitoms ir regeneracijos procesams mums reikalingas vanduo (prisiminkime, kad esant nepakankamai vandens organizme, jis pradeda kaupti skysčius, jaučiamas apsunkimas, galimas svorio padidėjamas, vyksta intoksikacija),  šiltas vanduo įsisavinamas lengvai. Be to, šiltas vanduo mažais gurkšneliais geriamas kiekvieną dieną, gali būti su citrina, detoksikuoja organizmą, sureguliuoja virškinimo ir šalinimo procesus, valo inkstus ir kraują, pagerina limfinės sistemos veiklą, netgi mažina potraukį saldumynams ir sureguliuoja cukraus kiekį kraujyje. Išbandykite bent vieną dieną arbatą ir kitus gėrimus pakeisti gurkšnodami šilta vandenį.

Į sveikatą!

Back